מכתבי תודה

נטלי שלום , תודה על הדרכה מעשירה, ונותנת כלים להתמודדות מול לקוח, תוך כדי הקניית "משפטי מחץ"הבאות לעזר ובנוסף כלים משמעותיים לחיים האישיים. כל ההדרכה נעשתה בלויאליות לחברה עצמה והעצימה את העובד ואת המשרה שאליה הוא מועמד. לאורך כל ההדרכה הורגשה אנרגיה חיובית, ויכולת פנומנלית להעברת מידע. נהניתי מכל רגע, ומרגישה שתרמת לי אישית רבות. בברכה,
אלונה רז
מנהלת מכירות חברת TTM טבע צמחי מרפא.
נטלי היקרה, תודה רבה על הפרויקט המוצלח שעשית אצלנו, היה כיף גדול (: היית שותפה להכשרת מנהלי תיקי הלקוחות וליישום האסטרטגיה של החברה. נמשיך להיות בקשר,
עמיחי
מנכ"ל קידום פלוס
נטלי היקרה, תודה רבה על הפרויקט המוצלח שעשית אצלנו, היה כיף גדול (: היית שותפה להכשרת מנהלי תיקי הלקוחות וליישום האסטרטגיה של החברה. נמשיך להיות בקשר,
ריבקי שבתי
מנהלת מוקד
אלופה את נטלי נטלי סומך – ייעוץ ארגוני כבר הבוקר השתמשתי בתסריט שיחה שלך עם 3 בעלי עסקים עם ה "בומרנג" והצגת התועלות ללקוח ועל ההתחלה זה שיפר לי את המכירות. הלקוחות כבר מתלהבים לסגור עסקה. זה משהו שלא היה לי קודם. תודה 100ממממת!
אמיר חי
מתוך קורס שיווק של נוגה וידר
היי נטלי, היועצות מכירה נהנו במיוחד, זו הייתה חוויה שונה בשבילן.כולן ללא יוצא מן הכלל חיוו דעתן עליך – כמקצועית במיוחד.'היה הרבה מה לשמוע . שום מילה לא הייתה מיותרת.להבדיל מהסדנאות הקודמות, שלא יצאנו עם כלים מעשיים , ולא נתנו מענה לשאלות או בעיות שהתעוררו.זה היה נשמע טוב כשהמרצה דיבר, אך בפועל לא ידענו ליישם. ובסדנה שלך , ניתנו כלים ליישם את הנלמד וניתנו תשובות לכל השאלות והבעיות שהיו להן בתהליך המכירה. חלק מהתגובות של העובדות בסדנה: ריקי – הייתי בטוחה שאנשי מכירות חייבים לשקר ולרמות. השתכנעתי לגמרי שאנשי מכירות יכולים להישאר דוברי אמת ולהצליח. מריים– הייתי בטוחה תמיד, שאנשים סתם מתעניינים, עכשיו הבנתי שכל מתקשר הוא מנוי בפוטנציאל.וחשוב היה לי לשמוע שאפשר לעבוד בשיטה עם עקרון, כמובן גמישות, אבל יש עקרון מנחה – זה מאוד עוזר לי. ציפי – המון דברים קבלתי, קשה לי לתמצת, בעיקר עוזר לי שיש סדר מה לומר, אין צורך להתגמגם ולהתלבט, יש תשובות לכל השאלות. תודה רבה נטלי!
חדוי זיידע
מנהלת המכירות עיתון המודיע
נטלי , חברת ג'נסיס רוצה להודות לך על הליווי החם והמקצועי! במהלך התהליך הצפנו מהצד שלנו נקודות עיקריות ואת נתת להם מענה במהלך הסדנאות שלך. מלבד האופן המקצועי של הסדנא, עובדי החברה נהנו מהווי חברתי וגיבוש הצוות. אבחר להתמקד בסיפור הצלחה מבחינתי: עובד שברמה המקצועית אמנם שלט היטב בחומר אך התקשה להתמודד עם לקוחות, בדגש על טיפול בהתנגדויות. לאחר הסדנא רכש העובד המון כלים להתמודדות עם אירועים מסוג זה, אם זה ע"י תסריט שיחה ואם ע"י תיאור סיטואציות והצעות לטיפול בהן מצידך וניכר כי חל שיפור רב, עד כדי מצוינות, באופן ניהול הלקוח של אותו עובד! אנו מודים לך מאוד על כך!
ליטל בן יוסף
סמנכ"ל תפעול ושרות ג'נסיס ( חברת מיתוג ופרסום)
נטלי יקרה, בשעת סיום ופרידה, ניסיתי להבין וללקוט, מהו הידע שצברתי והכלים בהם ציידת אותי: העלית אותי על המסלול המתאים, הראית ומיקדת לי את תפקיד הניהול באופן שמוביל, מנתב ומצליח עקב כך להצמיח ולפרות. היום אני במקום אחר, היום השביל מואר יותר וגם הדרך. ציידת אותי בכלים של טבלאות מורכבות, עם הדרכה סבלנית, המפיקים נתונים, מגמות שיפור והמון ידע עדכני שנצבר בצורה נאותה ושמאפשר – יעילות, נוחיות, אמינות ועבודת צוות משופרת לאין ערוך – כל צוות המח' שלנו משתמש, נהנה מכך וכבר לומד ליצור ולהחיל כלים אלו על מידע נוסף. כשאני מתבוננת לאחור: אני יכולה לראות שנה קשה, מפרכת אפילו, אבל מלאת פרות והמון עשיה: מתוך יעילות, מקצועיות והרבה בטחון באפשרות של צמיחה נוספת הלאה. האמון שנתת תרם לי רבות! רב תודות על הכל! הצליחי בעשיה המבורכת שלך עוד ועוד
וילמן מיכל
מחלקת התנדבות מיכל
גב' נטלי סומך, שלום וברכה, עם פרוש השנה החדשה וסיומה של שנה מוצלחת, ברצוני להביע במספר שורות קצרות את הערכתינו לפעילות המוצלחת בחברתינו. לפני פחות משנה שכרנו את שירותי חברתך לצורך ייעוץ ארגוני. במהלך התקופה ביצעת עבור החברה ובשיתוף פעולה מלא עם ההנהלה, מספר רב של תהליכים משמעותיים ביותר עבור החברה. התהליכים כללו מיון, השמה והנעת כח אדם חדש חניכה, שיחות משוב, שימור וטיוב של המשאב האנושי הקיים. מלבד זאת יזמת וסייעת ככל הנדרש למערך המכירות החדש של החברה. תוך שמירה על קשר רציף וליווי שבועי של צוות המכירות והדרג הניהולי. ברצוני לאחל לך שנה מוצלחת בכל הפרמטרים 🙂 בברכה,
אריאל הקר
מנכ"ל ARIEL MEDIC הדרכות וציוד רפואי
תודה נטלי היקרה על הליווי המקצועי והמסור. ניכר כי התהליך העלה ושיפר את תודעת השירות אצלנו בחברה. נמשיך לדבוק בכך ונשתפר כל הזמן.
יניב פרץ
מנכ״ל ג׳נסיס
נטלי סומך יקרה, בסיום ופרידה, ניסיתי להבין וללקוט, מהו הידע שצברתי והכלים בהם ציידת אותי: העלית אותי על המסלול המתאים, הראית ומיקדת לי את תפקיד הניהול באופן שמוביל, מנתב ומצליח עקב כך להצמיח ולפרות. היום אני במקום אחר, היום השביל מואר יותר וגם הדרך. ציידת אותי בכלים של טבלאות מורכבות, עם הדרכה סבלנית, המפיקים נתונים, מגמות שיפור והמון ידע עדכני שנצבר בצורה נאותה ושמאפשר – יעילות, נוחיות, אמינות ועבודת צוות משופרת לאין ערוך – כל צוות המח' שלנו משתמש, נהנה מכך וכבר לומד ליצור ולהחיל כלים אלו על מידע נוסף. כשאני מתבוננת לאחור: אני יכולה לראות שנה קשה, מפרכת אפילו, אבל מלאת פרות והמון עשיה: מתוך יעילות, מקצועיות והרבה בטחון באפשרות של צמיחה נוספת הלאה. האמון שנתת תרם לי רבות! רב תודות על הכל! הצליחי בעשיה המבורכת שלך עוד ועוד בהערכה ובידידות
מיכל
מנהלת מחלקת מתנדבים עזר מציון
נטלי היקרה, אנסה לסכם בכמה מילים את פעילותה של נטלי סומך במוקד "עם אחד" פתח תקווה – נטלי הגיעה אלינו ממש בתחילתו של המוקד. אני בעצמי נכנסתי לתפקיד חדש ושמחתי לקבל ממנה כלים לניהול יעיל ונכון יותר. (תודה!) כבר מהיום הראשון קיימה שיחה עם כל ר"צ – הבינה את היתרונות ואת החסרונות של כל אחד ואחת. לקחה את הנציגים הקיימים הן מהעסקי הן מהפרטי והן מהבית לסדנת מכירות מקיפה עם אימונים אישיים, נתנה להם כלים להתמודד עם התנגדויות, ערכה תסריטי שיחה, הכינה מצגת להעברת הסדנאות לכל קבוצה שתיכנס ותיקלט לעמותה. כבר מהחודש ניתן לראות עלייה ניכרת הן מבחינת המקצועיות של הנציגים והן מבחינת הכנסות. אין ספק שהמקצועיות ויחסי האנוש המעולים שנטלי מביאה איתה הובילו אותנו לכך. בברכה,
רותם ברוך
מנהלת פעילות מכירות "עם אחד"
שלום נטלי, רציתי להודות לך על העבודה המשותפת שלנו במהלך החודשים האחרונים. בזכות האנרגיות שלך, הידע והניסיון הרב בכל בקשור לניהול , מכירות , גיוס והנעת עובדים הצלחנו לבנות ולייצבאת החברה בזמן קצר ולסלול את הדרך לפעילות טובה ויציבה להמשך הדרך. היה מהנה , מלמד ומחכים לעבוד איתך, פשוט תענוג ! תודה רבה על הכול ואני בטוח שעוד ניפגש בהמשך…
רועי פריד
מנכ"ל רמפה מעליות בע"מ
שלום רב, נתחיל בזה שלעונג היה לנו לארח את נטלי לסדנא מעולה!!! לנטלי יש שיטה, דרך, שפה וידע מטורף. המעלה העיקרית שלה שהמצגות, התסריטים, הידע הוא על "לתת תקווה" ולא משהו סכמתי שבנוי לכל המוקדים. נטלי שולטת, מבינה עניין ועובדת בצורה של קודים חכמים מאד. יש לה מבנה ברור וחד מאד של הדרכה נכונה, שיחות מוקלטות ששיגעו את המערכת (ובעיקר אותי) וחוברות הדרכה מתומצתות ויעילות. הכי כייף שהיא מבינה את הראש שלי ובמטרה תמיד לקדם ולהתקדם. אין ספק שהיא תרמה הרבה מאד לבנות, הביאה משב רוח רענן למוקד. לימדה אותנו לדבר בקודים משותפים של "לשנות אוטומט" או "לא מכרת לו, הוא מכר לך…" וזהו. לא צריך להסביר יותר, לא צריך להתנצח, הבנות מבינות וממשיכות הלאה. אני בטוחה שגם אחרי החודש הנוכחי אנחנו נשמח מדי פעם לעוד רענונים כאלה. המשך עבודה פוריה לכולנו.
שולי יזדי
מנהלת המכירות סניף אלעד "לתת תקווה"
נטלי היקרה! אני מרגישה צורך וחובה לשתף אותך באופן אישי ברגשות שלי על כל התקופה הנפלאה שליוית אותנו. התרומה המקצועית שלך לעבודתי כמנהלת מחלקה ולצוות שלי בכלל היא בהחלט משמעותית, ועל כך תודתי לך על הסדנא לכל הצוות שליוהן האימון האישי שהעברת לי הועילו מאד,הן בתוכן והן בגישה. בסדנא הבנות קיבלו בדרך חוויתית ומקצועית כלים מדוייקים לדרך הפניה ללקוח, דרכים ברורות להתמודדות בהתנגדויות,משפטי מחץ ועוד טיפים רבים שהיוו להן חיזוקים, ועשו להן סדר בראש בכל הנושאים שהן לומדות מידי בקר בפתיחות המשמרת שאני מעבירה להן. גם אני באופן אישי כמנהלת המחלקה, קיבלתי ממך רעיונות וטיפים חשובים לקידום והתיעלות המחלקה. והכל הכל עשית בנעימות ובחיוך! נהננו מאד! מאחלת לך המון הצלחה בהמשך, בכל מקום. ממני-
תמר,ובשם כל בנות הצוות שלי-
"נותנים באהבה"-המרכז הארצי לרווחה בישראל.
שלום נטלי, ראשית אני רוצה להודות – מה שנקרא – הדבר הנכון , בזמן הנכון, במקום הנכון יש בסדנה זו שינוי תפיסה מאוד משמעותי , אני חושבת שהנציגות הוותיקות בארגון חשו זאת היטב ובאוירה ניתן לחוש את המוטיבציה המטורפת שנכנסה בהם – כמישהו שבא לטרוף את העולם, ו למכור עוד ועוד!! אני שמחה שהנציגות שלי/ החדשות מקבלות את הסדנה עם תחילת העבודה שזו תיהיה התפיסה לכתחילה הנציגות ואני קיבלנו בסדנה זו מיומניות מקצועית – אני קורה לזה לקחת נציגות שמקריאות טקסט בלי לדבר באמת . להבין את תהליך המכירה …ולהפוך אותן בעז"ה למקצועניות מכירה – בסדנה יש הרבה פסיכולוגיה מכירתית התזמון מתי לומר כל דבר ,טון דיבור ,טיפול בהתנגדויות ,הבחנה בין התחמקות להתנגדות -דבר זה אמור למדנו הרבה ואני כעת עובדת להטמיע בהן זאת תוך כדי האזנות + משובים אני מחכה לסדנת ניהול שוודאי תקדם אותי בהרבה . אני מרגישה כי פנינו קדימה קדימה ובעז"ה נצליח!
נחמי בייטל
מנהלת המכירות סניף בית שמש "לתת תקווה"
הי נטלי, מה שלומך? רציתי לומר תודה ענקית על הסדנא שהעברת לי בשבוע שעבר,אני מרגישה שיצאתי עם כלים חשובים ואני מרגישה מוכנה להתחיל ולעבוד כאשת מכירות בצורה מקצועית,מלאת בטחון וכמובן משכנעת! הצורה שבה את מעבירה את אופן הסדנא וההסבר על אופן ההתנהלות שלי עם הלקוח,פשוט מדהימה!יצא לי להשתתף בסדנאות נוספות של מכירות אך באף אחת לא הרגשתי שיצאתי מספיק בטוחה ומקצועית בכדי להמשיך הלאה,מה שלא כך אצלך,יצאתי עם הכלים הנכונים שהייתי צריכה ומעבר לכך! את אישה מדהימה מקצועית ומצליחה,אמליץ עליך בחום לכל המעונין בהעברת סדנאות מסוג זה! תודה ושוב תודה-
צופיה
מנהלת מכירות מכון גייט
היי נטלי, הרבה זמן לא ראיתי כזה חיוך מהבנות שלי, הן היו מרותקות להרצאה שלך, שמעו כל מילה בשקיקה, ויצאו עם כלים עוצמתים, להלן הכללים שנתת לבנות, ועל זה נעבוד ונתמיד עכשיו: 1. להכיר את התורמים לפי האופי דרך הרעיון של הצבעים של כל אופי, וכמובן לענות לו בהתאם לצבע שלו, 2. תסריטי שיחה נכונים עם דגש על הסימני קריאה ושאלה:) 3. שיטת שיחה לפי העקרונות מנחים בשיחת תרומה. 4. התמדה בלימוד המענה להתנגדיות, אנחנו מחכות כבר לסדנה הבא שלך, מקווה שנראה תוצאות טובות!
רייזי טבק
מנהלת המכירות סניף בני ברק "עם אחד"
שלום רב, לאחר שלושה חודשים מקסימים של לימוד, לווי, תמיכה ועזרה. בהם נטלי סומך הגיעה אלינו פעם בשבוע, קיבלה עובדות חדשות ונתנה להם כישורים טובים להצלחה בגיוס, המשיכה והקשיבה לשיחות, נסכה ביטחון בנציגות, שיפרה את התסריטים, דירבנה ולימדה למנוע התנגדויות, ואף העבירה סדנאות למודעות עצמית, להכרה בסגנון הלקוח על מנת לדעת כיצד לדבר איתו. השיפור וההתיעלות נראו באופן ברור ממפגש למפגש. ורמת התרומות עלתה מחודש לחודש. בנוסף- ניתנו לי- כמנהלת הדרכות וטיפים לניהול טוב יותר, ולהוביל את המקום לרמה גבוהה יותר. כעת אני רואה את הפרות של עבודתה- הצוות מקצועי ויעיל, עובד באופן נפלא, והתוצאות ניכרות בכמות ההכנסות, תודה לך נטלי על הכל
ציפי
מנהלת מכירות ארגון "שמעיה"