
מה יקרה לאחר הסדנה
- תהפכו את כל תפיסת העולם שלכם לגבי מכירות .
- תכירו את עצמכם ותגלו חיבור פנימי עמוק.
- תבינו שמכירות זה הדבר הכי שווה שכדאי ללמוד, לעשות ולחיות אותו.
- תדעו איך להעביר בשורה עוצמתית בקלות וליצור רושם ראשוני מעולה על כל אחד.
חולם
להנות
ממכירות?
רוצה להיות
מגנט
אנושי?
לא מאמין
שכל אחד יכול
להיות חיית
מכירות?
הסדנה הזאת הולכת
לסובב לך את הראש!
סדנת מקצוענות במכירות
(תכל'ס לכולם כי בעולם של היום מכירות הוא המפתח לכל הצלחה)
המפתח למכירות אפקטיביות מתוך שליחות
לראשונה בישראל, מאמנת המכירות, האישה והאגדה נטלי סומך
מגלה את כל הסודות הכי כמוסים שלה ב 20 השנים האחרונות וחושפת את שיטת המפתח להצלחה במכירות.
השיטה שמזרימה לך דם לראש ומעלה את מפלס האנרגיה במכירות.
לראשונה בישראל, מאמנת המכירות, האישה והאגדה נטלי סומך מגלה את כל הסודות הכי כמוסים שלה ב 20 השנים האחרונות וחושפת את שיטת המפתח להצלחה במכירות.
השיטה שמזרימה לך דם לראש ומעלה את מפלס האנרגיה במכירות.
נשמע וואוו נטלי, אני רוצה לקבל את המפתח
למכירות אפקטיביות שיסובב לי את הראש
העולם החדש
של המכירות כבר כאן
האם אתם מבינים שהכל בראש?
אני יודעת, הרבה אנשים בטוחים שמכירות זה דבר רע. הם חושבים שמכירות זה מקצוע סליזי, מקצוע שבו אנשים רוצים לדחוף מוצרים ושירותים לאנשים אחרים. אם גם אתם משתייכים לאנשים האלה, תעצרו רגע, כי אני רוצה לשנות לכם את הדיסקט בראש.
אני גאה להשיק את העולם החדש של המכירות, עולם חדש ושונה מכל מה שחשבתם וידעתם. עולם שבו הכל נמצא בראש.
בואו נדבר רגע
על מיתוסים של מכירות
האם אתם מבינים שהכל בראש?
תמיד לימדו אותנו שלא כל אחד יכול להיות איש מכירות?
מאמינים שלא כל אחד יכול להיות חיית מכירות?
עדיין מפחדים לשמוע "לא"?
חברים, הגיע הזמן לחשוב אחרת – כי הדרך להיות מקצוען היא
העולם החדש
של המכירות כבר כאן
האם אתם מבינים שהכל בראש?
אני יודעת, הרבה אנשים בטוחים שמכירות זה דבר רע. הם חושבים שמכירות זה מקצוע סליזי, מקצוע שבו אנשים רוצים לדחוף מוצרים ושירותים לאנשים אחרים. אם גם אתם משתייכים לאנשים האלה, תעצרו רגע, כי אני רוצה לשנות לכם את הדיסקט בראש.
אני גאה להשיק את העולם החדש של המכירות, עולם חדש ושונה מכל מה שחשבתם וידעתם. עולם שבו הכל נמצא בראש.
בואו נדבר רגע
על מיתוסים של מכירות
האם אתם מבינים שהכל בראש?
תמיד לימדו אותנו שלא כל אחד יכול להיות איש מכירות?
מאמינים שלא כל אחד יכול להיות חיית מכירות?
עדיין מפחדים לשמוע "לא"?
חברים, הגיע הזמן לחשוב אחרת – כי הדרך להיות מקצוען היא
רגע, סובבת לי את הראש
מה זה אומר למכור לעצמנו?
הדיאלוג הפנימי
שיש לי עם עצמי
הדיאלוג הפנימי
שיש לי עם אחרים
הדיאלוג שיש לי
עם כסף
דיאלוג בין שלושת התחומים האלה, תוך חיבור לערך האמיתי שלנו, לא נצטרך למכור כלום,
הלקוחות ירגישו את האמת שלנו, יתחברו אלינו כמו מגנט, ויקנו מאתנו.
הזמנה לסדנת מכירות חדשנית ומרגשת
ההזדמנות שלכם להיחשף
לכלי המנהיגות והתקשורת החדשים והעוצמתיים ביותר
בשיטת המפתח, שיאפשרו לכם ליצור שינוי פנימי עמוק אצלך ואצל אחרים!
נעים להכיר...
שמי נטלי סומך
מלווה עסקים להצלחה ומייסדת שיטת "המפתח להצלחה במכירות"
למעשה אני עוף מוזר בעולם המכירות, אחר ושונה.
אני עוסקת במכירות למעלה מ 20 שנים, והמכירות שינו לי את החיים.
המכירות לימדו אותי שאני שווה, שאני ראויה, שמגיע לי, שאני מכירה את העוצמות שלי – ובעיקר שיש לי חיבור אמיתי ועמוק לאנשים. כזה שמאפשר לי תקשורת מחברת, ועוזר לי להבין מה באמת הבן אדם מולי צריך.
המכירות הפכו אותי למנהיגה, לבן אדם משפיע שתמיד יעשה הכל כדי ליצור שינוי אצל האחר.
המומחיות שלי
המומחיות שלי היא "לצוד לקוחות", זאת אומרת היכולת לפנות לאדם שאינך מכיר במפגש ישיר או טלפוני וליצור שיחה שתוביל בסופה לסגירת עסקה. במכירות מסוג זה, מאחר והלקוח ואיש המכירות עדיין לא מכירים, יש תחושה מאיימת ולקוחות נוטים לחשוב באופן אוטומטי מחשבות כמו: "מה הוא רוצה למכור לי"? או "הנה עוד אחד שרוצה לעבוד עליי " וכדומה.
במצב זה, התחלת מכירה יכולה להיות לא נעימה ואיש המכירות לא מקבל הזדמנות אמיתית להציג בפני הלקוח מוצר או הטבה שיכולה להתאים במדויק ללקוח, מה שמביא להרגשה מאכזבת של איש המכירות המשפיעה באופן ישיר על הביטחון העצמי שלו וגורמת לקושי בהגעה ליעדים.
החזון שלי
נשמע וואוו נטלי, אני רוצה לקבל את המפתח
למכירות אפקטיביות שיסובב לי את הראש
למי זה מתאים?
לכל מי שרוצה להפוך את השליחות למקצוע מתגמל
לכל מי שרוצה להפוך את השליחות למקצוע מתגמל
לכל מי שרוצה להנות מכיבושים
הגיע הזמן להבין שהכל בראש
וללמוד את הכלי הכי חשוב בעולם
לצמיחה אישית
שיאפשר לכם להזרים חמצן לעסק,לגייס עוד
לקוחות, להכניס יותר כסף
ולעשות את כל זה בקלות ובהנאה!
אז מה תכל'ס תלמדו בסדנה
שיטה חדשנית ופורצת דרך שעזרה לאלפי אירגונים מהמובילים בארץ,
לשבור את תיקרת הזכוכית של המכירות שלהם ולבנות שיטת מכירות מדויקת, קלה וישימה
לביצוע שאפשרה להם להכפיל ולשלש את המכירות בקלות ובפשטות
תוך כדי הנאה.
אז איך הכל התחיל?
אי שם לפני כ- 20 שנה לאחר שהשתחררתי מהצבא. היה לי הכבוד לפשוט את מדי צה"ל, ללבוש את המדים של חברת פלאפון, ולהיות חלק מצוות המכירות של חברת פלאפון שהשיקה את הטלפון הסלולרי הצבעוני הראשון בארץ.
היום הראשון שלי בתחום המכירות
אני ביום הראשון שלי בעבודה. הגעתי לעמדה מקושטת בבלונים בצבעי כחול לבן בקניון רמת אביב. פשטתי את מדי הצבא והתלבשתי במדי המכירות עם עניבה חגיגית ל"יום המופע" הגדול. ההתרגשות הייתה בשמיים, והרגשתי שזכיתי במשרת החלומות בחברה גדולה. כולי מגויסת לתפקיד, מלאת מוטיבציה, תחרותית מאוד ובטוחה שאכבוש את היעדים בסערה ואביא בגאווה את "דגל המדינה".
אני פונה לעוברים ולשבים עם התלהבות וחיוך כובש ומציעה להם את הטלפון החדש.
חלק מאנשים חייכו אליי ורצו להקשיב, אחרים איבדו איתי קשר עין במכוון, כדי לחסוך מעצמם את ההתנפלות המוכרת של איש המכירות, והיו שכעסו עלי כי הרגישו שנכנסתי להם למרחב האישי, בזמן שהם רק יצאו לקנות חלב בסופר.
"הכאפה" הראשונה שקיבלתי במכירות
ואז זה קרה! הלקוח עם החליפה המחויטת הסתכל עלי בעיניים תוקפניות ואמר לי:
אתם חבורה של אנשי מכירות, כולכם שקרנים!" באותו הרגע, החיוך הכובש שלי הפך למאולץ וכל האוויר שהיה לי ירד מהמפרשים, ודמיינתי כיצד כל הבלונים בעמדה מתפוצצים עליי אחד אחד. חשתי חוסר אונים מוחלט ודחיתי את הפנייה הבאה וזו שאחריה וגם זו שאחריה.
הבנתי שעדיף לדחות את המבוכות הצפויות ונגשתי לעמדה במהירות. הספקתי לקרוא 1301 מיילים, לנקות את האבק מהוויטרינה מבפנים ומבחוץ, ולעשות כל מה שאני יכולה כדי לחמוק מקשר עין עם הלקוחות. הבנתי שאת "דגל המדינה" אני כבר לא אביא היום.
אחרי מספר דקות, הבנתי שיש לי שתי אופציות: לוותר או להישאר!
בחרתי להישאר – ומפה הגיעה ההצלחה הגדולה במכירות והלקוחות לא הפסיקו להגיע לדוכן.
בשבילי ההתמודדות עם הדחיה היתה המנוע שלי לצמיחה.
הגילוי
במהלך 20 שנות הניסיון שלי בתחום המכירות, גילתי את הכלי המטורף הזה של תקשורת והקשבה. היום אני יודעת להגיד בוודאות שהמכירות שינו לי את החיים. הם הצילו אותי מעצמי והפכו אותי מילדה חמודה ויפה שיודעת לשיר, לאשת עסקים כריזמטית, מנהיגה מצליחה, בטוחה בעצמה, אחת שיודעת איך ליצור כל דבר בכל מקום.
אז איך הכל התחיל?
אי שם לפני כ- 16 שנה לאחר שהשתחררתי מהצבא. היה לי הכבוד לפשוט את מדי צה"ל, ללבוש את המדים של חברת פלאפון, ולהיות חלק מצוות המכירות של חברת פלאפון שהשיקה את הטלפון הסלולרי הצבעוני הראשון בארץ.
היום הראשון שלי בתחום המכירות
אני ביום הראשון שלי בעבודה. הגעתי לעמדה מקושטת בבלונים בצבעי כחול לבן בקניון רמת אביב. פשטתי את מדי הצבא והתלבשתי במדי המכירות עם עניבה חגיגית ל"יום המופע" הגדול. ההתרגשות הייתה בשמיים, והרגשתי שזכיתי במשרת החלומות בחברה גדולה. כולי מגויסת לתפקיד, מלאת מוטיבציה, תחרותית מאוד ובטוחה שאכבוש את היעדים בסערה ואביא בגאווה את "דגל המדינה".
אני פונה לעוברים ולשבים עם התלהבות וחיוך כובש ומציעה להם את הטלפון החדש.
חלק מאנשים חייכו אליי ורצו להקשיב, אחרים איבדו איתי קשר עין במכוון, כדי לחסוך מעצמם את ההתנפלות המוכרת של איש המכירות, והיו שכעסו עלי כי הרגישו שנכנסתי להם למרחב האישי, בזמן שהם רק יצאו לקנות חלב בסופר.
"הכאפה" הראשונה שקיבלתי במכירות
ואז זה קרה! הלקוח עם החליפה המחויטת הסתכל עלי בעיניים תוקפניות ואמר לי:
אתם חבורה של אנשי מכירות, כולכם שקרנים!" באותו הרגע, החיוך הכובש שלי הפך למאולץ וכל האוויר שהיה לי ירד מהמפרשים, ודמיינתי כיצד כל הבלונים בעמדה מתפוצצים עליי אחד אחד. חשתי חוסר אונים מוחלט ודחיתי את הפנייה הבאה וזו שאחריה וגם זו שאחריה.
הבנתי שעדיף לדחות את המבוכות הצפויות ונגשתי לעמדה במהירות. הספקתי לקרוא 1301 מיילים, לנקות את האבק מהוויטרינה מבפנים ומבחוץ, ולעשות כל מה שאני יכולה כדי לחמוק מקשר עין עם הלקוחות. הבנתי שאת "דגל המדינה" אני כבר לא אביא היום.
אחרי מספר דקות, הבנתי שיש לי שתי אופציות: לוותר או להישאר!
בחרתי להישאר – ומפה הגיעה ההצלחה הגדולה במכירות והלקוחות לא הפסיקו להגיע לדוכן.
בשבילי ההתמודדות עם הדחיה היתה המנוע שלי לצמיחה.
הגילוי
במהלך 16 שנות הניסיון שלי בתחום המכירות, גילתי את הכלי המטורף הזה של תקשורת והקשבה. היום אני יודעת להגיד בוודאות שהמכירות שינו לי את החיים. הם הצילו אותי מעצמי והפכו אותי מילדה חמודה ויפה שיודעת לשיר, לאשת עסקים כריזמטית, מנהיגה מצליחה, בטוחה בעצמה, אחת שיודעת איך ליצור כל דבר בכל מקום.
הערכים שלי
כשהתחתנתי קיבלתי במתנה מבעלי את שם המשפחה "סומך" ועם הזמן גיליתי שיש במילה הזו את כל הערכים שאני מאמינה בהם:
לסמוך על האחר שיסמוך עליי, להיות גמישה ולהתאים את עצמי למי שעומד מולי (כמו נוזל סמיך) וגם להכשיר ולהסמיך אנשים למקצועיות ומצוינות בתפקידם.
המומחיות שלי
המומחיות שלי היא "לצוד לקוחות", זאת אומרת היכולת לפנות לאדם שאינך מכיר במפגש ישיר או טלפוני וליצור שיחה שתוביל בסופה לסגירת עסקה. במכירות מסוג זה, מאחר והלקוח ואיש המכירות עדיין לא מכירים, יש תחושה מאיימת ולקוחות נוטים לחשוב באופן אוטומטי מחשבות כמו: "מה הוא רוצה למכור לי"? או "הנה עוד אחד שרוצה לעבוד עליי " וכדומה.
לא מדובר בשיטה של טריקים ושטיקים מניפולציות וקומבינות, מדובר על חיבור הכי גבוה לערכי האדם, בשיטה קלה, ופשוטה
אפשר ליצור כל דבר בכל מקום עם כל אחד!
השיטה סייעה לאלפי חברות ואירגונים מובילים לפרוץ את תקרת הזכוכית בתחום המכירות, וזאת בזכות מודל נוח וישים לביצוע-
והתוצאה, המכירות הוכפלו ואף שולשו בקלות ובפשטות תוך כדי הנאה.
מי אנחנו?
מה אני חושב על עצמי? הכרות עם התשוקות, הפחדים והעוצמות שלי.
מה אנחנו מוכרים?
מה אני הולך לעשות עם זה, וכיצד באמת עושים את זה נכון עם שיטה אפקטיבית שעובדת!
מה מבדל אותנו?
מה הניסיון שלי, הנרטיב שלי וכיצד אני הולך לשפר ולחזק את עצמי באימון נכון ע"י תירגול יומיומי
אז תכל'ס מה באמת שונה
בשיטה שלי מכל שיטה אחרת?
מבחינתי מכירות היא לא הצגה והעמדת פנים, היא אורח חיים, ובעצם תפישת העולם שלי
המבוססת על חיבור לאחר.
הכי חשוב לי בעולם, ליצור שינוי משמעותי של נרטיב המכירות. תבינו, אנחנו מדברים בשיטה על אהבת אדם, הקשבה אמיתית וחיבור לאדם שמולי, תוך גילוי הכוחות הפנימיים שבי. אני חולמת ללמד כל אדם להאמין בעצמו ובערך שהוא נותן. להיות בטוח בעצמו, מודע לסביבה ולפחדים שלו, מכוון להצלחה, מוכן להגיע פתוח לכל סיטואציה ולהיות יצירתי עם כל סיטואציה, בלי להיצמד לתבניות ולקיבעונות ישנים של פעם –
תוך שהוא כדי סומך על עצמו כאדם, על הערך האמיתי שהוא מביא ועל מיומנויות התקשורת שלו.
השמיים הם הגבול בשיטת המפתח
הכל אפשרי
הכל נפתח
יש חיבור
וכשיש חיבור
מי בכלל צריך למכור למישהו משהו
הלקוח פשוט בוחר לקנות בעצמו.
אחרי הכל,
איש מכירות טוב הוא כזה שבסוף השיחה הלקוח מודה לו מחבק אותו,
לוחץ לו את היד ואומר לו תודה מכל הלב.
אילו כלים
תקבלו בסדנה?
אילו כלים
תקבלו בסמינר?
מה יקרה לאחר הסדנה
מה אני מביאה איתי לסדנה
מה עוד חשוב
לדעת על הסמינר?
4 שעות של למידה חווייתית, מרגשת ועוצמתית,
ובסיומה תכירו את סודות המפתח למקצוענות במכירות!
מתי זה קורה?
ביום רביעי ה 16.02.2022
בין השעות: 17:00-21:00
נתיב היובל 1 סביון
קומה ראשונה
אולם הדס
כמה זה עולה?
240 ₪ במקום 360 ₪ הכי טובים שתשקיעו בעצמכם,
בעסק שלכם ובצמיחה האישית שלכם.
מה עוד חשוב
לדעת על הסמינר?
4 שעות של למידה חווייתית, מרגשת ועוצמתית,
ובסיומה תכירו את סודות המפתח למקצוענות במכירות!
מתי זה קורה?
ביום רביעי ה 16.02.2022
בין השעות: 17:00-21:00
נתיב היובל 1 סביון
קומה ראשונה
אולם הדס
כמה זה עולה?
240 ₪ במקום 360 ₪ הכי טובים שתשקיעו בעצמכם,
בעסק שלכם ובצמיחה האישית שלכם.
נשמע וואוו נטלי, אני רוצה לקבל את המפתח
למכירות אפקטיביות שיסובב לי את הראש
אודי מרצי, סמנכ"ל מכירות גולן טלקום
נוגה וידר, Up-Grade מיתוג ושיווק יצירתי
שלומית לוי , משנה למנכל אודי דגן סוכנות לביטוח
יובל חזן, ראש אגף מרכזי שירות Umi
נשמע וואוו נטלי, אני רוצה לקבל את המפתח
למכירות אפקטיביות שיסובב לי את הראש
עיצוב הדף ואסטרטגיה שיווקית נוגה וידר