חולם
להנות
ממכירות?

רוצה להיות
מגנט
אנושי?

לא מאמין
שכל אחד יכול
להיות חיית
מכירות?

הסמינר הזה הולך

לסובב לך את הראש!

סמינר מקצוענות במכירות

(תכל'ס לכולם כי בעולם של היום מכירות הוא המפתח לכל הצלחה)

המפתח למכירות אפקטיביות מתוך שליחות

לראשונה בישראל, מאמנת המכירות, האישה והאגדה נטלי סומך
מגלה את כל הסודות הכי כמוסים שלה ב 16 השנים האחרונות וחושפת את שיטת המפתח להצלחה במכירות.
השיטה שמזרימה לך דם לראש ומעלה את מפלס האנרגיה במכירות.

לראשונה בישראל, מאמנת המכירות, האישה והאגדה נטלי סומך מגלה את כל הסודות הכי כמוסים שלה ב 16 השנים האחרונות וחושפת את שיטת המפתח להצלחה במכירות.
השיטה שמזרימה לך דם לראש ומעלה את מפלס האנרגיה במכירות.

נשמע וואוו נטלי, אני רוצה לקבל את המפתח
למכירות אפקטיביות שיסובב לי את הראש

העולם החדש
של המכירות כבר כאן
האם אתם מבינים שהכל בראש?

אני יודעת, הרבה אנשים בטוחים שמכירות זה דבר רע. הם חושבים שמכירות זה מקצוע סליזי, מקצוע שבו אנשים רוצים לדחוף מוצרים ושירותים לאנשים אחרים. אם גם אתם משתייכים לאנשים האלה, תעצרו רגע, כי אני רוצה לשנות לכם את הדיסקט בראש.

אני גאה להשיק את העולם החדש של המכירות, עולם חדש ושונה מכל מה שחשבתם וידעתם. עולם שבו הכל נמצא בראש.

למה?
כי לפני שמוכרים מוצר או שירות למישהו, אנחנו צריכים קודם כל למכור לעצמנו.
ולהאמין לעצמנו – זה רק בראש!

בואו נדבר רגע
על מיתוסים של מכירות
האם אתם מבינים שהכל בראש?

תמיד לימדו אותנו שלא כל אחד יכול להיות איש מכירות?
מאמינים שלא כל אחד יכול להיות חיית מכירות?
עדיין מפחדים לשמוע "לא"?

חברים, הגיע הזמן לחשוב אחרת – כי הדרך להיות מקצוען היא

העולם החדש
של המכירות כבר כאן
האם אתם מבינים שהכל בראש?

אני יודעת, הרבה אנשים בטוחים שמכירות זה דבר רע. הם חושבים שמכירות זה מקצוע סליזי, מקצוע שבו אנשים רוצים לדחוף מוצרים ושירותים לאנשים אחרים. אם גם אתם משתייכים לאנשים האלה, תעצרו רגע, כי אני רוצה לשנות לכם את הדיסקט בראש.

אני גאה להשיק את העולם החדש של המכירות, עולם חדש ושונה מכל מה שחשבתם וידעתם. עולם שבו הכל נמצא בראש.

למה?
כי לפני שמוכרים מוצר או שירות למישהו, אנחנו צריכים קודם כל למכור לעצמנו.
ולהאמין לעצמנו – זה רק בראש!

בואו נדבר רגע
על מיתוסים של מכירות
האם אתם מבינים שהכל בראש?

תמיד לימדו אותנו שלא כל אחד יכול להיות איש מכירות?
מאמינים שלא כל אחד יכול להיות חיית מכירות?
עדיין מפחדים לשמוע "לא"?

חברים, הגיע הזמן לחשוב אחרת – כי הדרך להיות מקצוען היא

רגע, סובבת לי את הראש
מה זה אומר למכור לעצמנו?

איך זה זה תכל'ס עובד?
הרעיון מאוד פשוט, אנו צריכים לדאוג לדיאלוג הפנימי שלנו בשלושה תחומים:

הדיאלוג הפנימי
שיש לי עם עצמי

הדיאלוג הפנימי
שיש לי עם אחרים

הדיאלוג שיש לי
עם כסף

דיאלוג בין שלושת התחומים האלה, תוך חיבור לערך האמיתי שלנו, לא נצטרך למכור כלום,
הלקוחות ירגישו את האמת שלנו, יתחברו אלינו כמו מגנט, ויקנו מאתנו.

קל, פשוט וללא מאמץ

הזמנה לבוקר מכירות חדשני ומרגש

ההזדמנות שלכם להיחשף
לכלי המנהיגות והתקשורת החדשים והעוצמתיים ביותר
בשיטת המפתח, שיאפשרו לכם ליצור שינוי פנימי עמוק אצלך ואצל אחרים!

נעים להכיר...

שמי נטלי סומך
מלווה עסקים להצלחה ומייסדת שיטת "המפתח להצלחה במכירות"
למעשה אני עוף מוזר בעולם המכירות, אחר ושונה.
אני עוסקת במכירות למעלה מ 16 שנים, והמכירות שינו לי את החיים.
המכירות לימדו אותי שאני שווה, שאני ראויה, שמגיע לי, שאני מכירה את העוצמות שלי – ובעיקר שיש לי חיבור אמיתי ועמוק לאנשים. כזה שמאפשר לי תקשורת מחברת, ועוזר לי להבין מה באמת הבן אדם מולי צריך.
המכירות הפכו אותי למנהיגה, לבן אדם משפיע שתמיד יעשה הכל כדי ליצור שינוי אצל האחר.
המומחיות שלי
המומחיות שלי היא "לצוד לקוחות", זאת אומרת היכולת לפנות לאדם שאינך מכיר במפגש ישיר או טלפוני וליצור שיחה שתוביל בסופה לסגירת עסקה. במכירות מסוג זה, מאחר והלקוח ואיש המכירות עדיין לא מכירים, יש תחושה מאיימת ולקוחות נוטים לחשוב באופן אוטומטי מחשבות כמו: "מה הוא רוצה למכור לי"? או "הנה עוד אחד שרוצה לעבוד עליי " וכדומה.
במצב זה, התחלת מכירה יכולה להיות לא נעימה ואיש המכירות לא מקבל הזדמנות אמיתית להציג בפני הלקוח מוצר או הטבה שיכולה להתאים במדויק ללקוח, מה שמביא להרגשה מאכזבת של איש המכירות המשפיעה באופן ישיר על הביטחון העצמי שלו וגורמת לקושי בהגעה ליעדים.

החזון שלי

"לגדל דור של אנשי עסקים ומאמני מכירות בארץ, שיפיצו את שיטת "המפתח להצלחה

נשמע וואוו נטלי, אני רוצה לקבל את המפתח
למכירות אפקטיביות שיסובב לי את הראש

למי זה מתאים?

(תכל'ס לכולם כי בעולם של היום מכירות הוא המפתח לכל הצלחה)

לכל מי שרוצה להפוך את השליחות למקצוע מתגמל

לכל מי שרוצה לעשות טוב לאנשים
לכל מי שרוצה להתמודד עם כל הפחדים הכי עמוקים שלו, וללמוד את החוזקות והעוצמות האמיתיים שבתוכו

לכל מי שרוצה להפוך את השליחות למקצוע מתגמל

לכל מי שמקצוע המכירות מדליק אותו שהוא מבין שיש בזה אחלא כסף והשפעה ומת ללמוד את זה
לכל מי שרוצה להנהיג את החיים שלו וללמוד כלים שיאפשרו לו תקשורת אפקטיבית להשגת כל תוצאה שהוא רוצה בכל תחומי החיים
לעצמאיים שמבינים שבלי מכירות אין להם עסק.
לכל מי שרוצה ללמוד מקצוע מרגש וסופר נדרש בעידן החדש
לכל מי שרוצה לפרוץ את תיקרת זכוכית בכל תחום בחיים ובעסקים
לכל מי שרוצה ללמוד את אומנות העברת המסרים תוך כדי הענקת שפע לאנשים
לאנשים שרוצים להיות מנהיגים

לכל מי שרוצה להנות מכיבושים

לכל מי שרוצה להיות באחריות על החיים והפרנסה שלו
לכל מי ששומע בכל מקום שמחפשים אנשי מכירות תותחים
לכל מי שיודע שבתוכו מסתתר אומן אבל הוא עדיין לא גילה את זה
לכל מי שמסכים להאמין שלמכור זה קל וזה אושר של הלייף
לכל מי ששומע בכל מקום שמחפשים אנשי מכירות תותחים

הגיע הזמן להבין שהכל בראש
וללמוד את הכלי הכי חשוב בעולם
לצמיחה אישית

שיאפשר לכם להזרים חמצן לעסק,לגייס עוד
לקוחות, להכניס יותר כסף
ולעשות את כל זה בקלות ובהנאה!

אז מה תכל'ס תלמדו בסמינר

שיטה חדשנית ופורצת דרך שעזרה לאלפי אירגונים מהמובילים בארץ,
לשבור את תיקרת הזכוכית של המכירות שלהם ולבנות שיטת מכירות מדויקת, קלה וישימה
לביצוע שאפשרה להם להכפיל ולשלש את המכירות בקלות ובפשטות
תוך כדי הנאה.

בין הלקוחות המובילים שהתאהבו בשיטת המפתח של נטלי סומך:

אז איך הכל התחיל?

אי שם לפני כ- 16 שנה לאחר שהשתחררתי מהצבא. היה לי הכבוד לפשוט את מדי צה"ל, ללבוש את המדים של חברת פלאפון, ולהיות חלק מצוות המכירות של חברת פלאפון שהשיקה את הטלפון הסלולרי הצבעוני הראשון בארץ.

היום הראשון שלי בתחום המכירות
אני ביום הראשון שלי בעבודה. הגעתי לעמדה מקושטת בבלונים בצבעי כחול לבן בקניון רמת אביב. פשטתי את מדי הצבא והתלבשתי במדי המכירות עם עניבה חגיגית ל"יום המופע" הגדול. ההתרגשות הייתה בשמיים, והרגשתי שזכיתי במשרת החלומות בחברה גדולה. כולי מגויסת לתפקיד, מלאת מוטיבציה, תחרותית מאוד ובטוחה שאכבוש את היעדים בסערה ואביא בגאווה את "דגל המדינה".
אני פונה לעוברים ולשבים עם התלהבות וחיוך כובש ומציעה להם את הטלפון החדש.
חלק מאנשים חייכו אליי ורצו להקשיב, אחרים איבדו איתי קשר עין במכוון, כדי לחסוך מעצמם את ההתנפלות המוכרת של איש המכירות, והיו שכעסו עלי כי הרגישו שנכנסתי להם למרחב האישי, בזמן שהם רק יצאו לקנות חלב בסופר.

"הכאפה" הראשונה שקיבלתי במכירות
ואז זה קרה! הלקוח עם החליפה המחויטת הסתכל עלי בעיניים תוקפניות ואמר לי:
אתם חבורה של אנשי מכירות, כולכם שקרנים!" באותו הרגע, החיוך הכובש שלי הפך למאולץ וכל האוויר שהיה לי ירד מהמפרשים, ודמיינתי כיצד כל הבלונים בעמדה מתפוצצים עליי אחד אחד. חשתי חוסר אונים מוחלט ודחיתי את הפנייה הבאה וזו שאחריה וגם זו שאחריה.
הבנתי שעדיף לדחות את המבוכות הצפויות ונגשתי לעמדה במהירות. הספקתי לקרוא 1301 מיילים, לנקות את האבק מהוויטרינה מבפנים ומבחוץ, ולעשות כל מה שאני יכולה כדי לחמוק מקשר עין עם הלקוחות. הבנתי שאת "דגל המדינה" אני כבר לא אביא היום.
אחרי מספר דקות, הבנתי שיש לי שתי אופציות: לוותר או להישאר!
בחרתי להישאר – ומפה הגיעה ההצלחה הגדולה במכירות והלקוחות לא הפסיקו להגיע לדוכן.
בשבילי ההתמודדות עם הדחיה היתה המנוע שלי לצמיחה.

הגילוי
במהלך 16 שנות הניסיון שלי בתחום המכירות, גילתי את הכלי המטורף הזה של תקשורת והקשבה. היום אני יודעת להגיד בוודאות שהמכירות שינו לי את החיים. הם הצילו אותי מעצמי והפכו אותי מילדה חמודה ויפה שיודעת לשיר, לאשת עסקים כריזמטית, מנהיגה מצליחה, בטוחה בעצמה, אחת שיודעת איך ליצור כל דבר בכל מקום.

אז איך הכל התחיל?

אי שם לפני כ- 16 שנה לאחר שהשתחררתי מהצבא. היה לי הכבוד לפשוט את מדי צה"ל, ללבוש את המדים של חברת פלאפון, ולהיות חלק מצוות המכירות של חברת פלאפון שהשיקה את הטלפון הסלולרי הצבעוני הראשון בארץ.

היום הראשון שלי בתחום המכירות
אני ביום הראשון שלי בעבודה. הגעתי לעמדה מקושטת בבלונים בצבעי כחול לבן בקניון רמת אביב. פשטתי את מדי הצבא והתלבשתי במדי המכירות עם עניבה חגיגית ל"יום המופע" הגדול. ההתרגשות הייתה בשמיים, והרגשתי שזכיתי במשרת החלומות בחברה גדולה. כולי מגויסת לתפקיד, מלאת מוטיבציה, תחרותית מאוד ובטוחה שאכבוש את היעדים בסערה ואביא בגאווה את "דגל המדינה".
אני פונה לעוברים ולשבים עם התלהבות וחיוך כובש ומציעה להם את הטלפון החדש.
חלק מאנשים חייכו אליי ורצו להקשיב, אחרים איבדו איתי קשר עין במכוון, כדי לחסוך מעצמם את ההתנפלות המוכרת של איש המכירות, והיו שכעסו עלי כי הרגישו שנכנסתי להם למרחב האישי, בזמן שהם רק יצאו לקנות חלב בסופר.

"הכאפה" הראשונה שקיבלתי במכירות
ואז זה קרה! הלקוח עם החליפה המחויטת הסתכל עלי בעיניים תוקפניות ואמר לי:
אתם חבורה של אנשי מכירות, כולכם שקרנים!" באותו הרגע, החיוך הכובש שלי הפך למאולץ וכל האוויר שהיה לי ירד מהמפרשים, ודמיינתי כיצד כל הבלונים בעמדה מתפוצצים עליי אחד אחד. חשתי חוסר אונים מוחלט ודחיתי את הפנייה הבאה וזו שאחריה וגם זו שאחריה.
הבנתי שעדיף לדחות את המבוכות הצפויות ונגשתי לעמדה במהירות. הספקתי לקרוא 1301 מיילים, לנקות את האבק מהוויטרינה מבפנים ומבחוץ, ולעשות כל מה שאני יכולה כדי לחמוק מקשר עין עם הלקוחות. הבנתי שאת "דגל המדינה" אני כבר לא אביא היום.
אחרי מספר דקות, הבנתי שיש לי שתי אופציות: לוותר או להישאר!
בחרתי להישאר – ומפה הגיעה ההצלחה הגדולה במכירות והלקוחות לא הפסיקו להגיע לדוכן.
בשבילי ההתמודדות עם הדחיה היתה המנוע שלי לצמיחה.

הגילוי
במהלך 16 שנות הניסיון שלי בתחום המכירות, גילתי את הכלי המטורף הזה של תקשורת והקשבה. היום אני יודעת להגיד בוודאות שהמכירות שינו לי את החיים. הם הצילו אותי מעצמי והפכו אותי מילדה חמודה ויפה שיודעת לשיר, לאשת עסקים כריזמטית, מנהיגה מצליחה, בטוחה בעצמה, אחת שיודעת איך ליצור כל דבר בכל מקום.

הערכים שלי
כשהתחתנתי קיבלתי במתנה מבעלי את שם המשפחה "סומך" ועם הזמן גיליתי שיש במילה הזו את כל הערכים שאני מאמינה בהם:
לסמוך על האחר שיסמוך עליי, להיות גמישה ולהתאים את עצמי למי שעומד מולי (כמו נוזל סמיך) וגם להכשיר ולהסמיך אנשים למקצועיות ומצוינות בתפקידם.

המומחיות שלי
המומחיות שלי היא "לצוד לקוחות", זאת אומרת היכולת לפנות לאדם שאינך מכיר במפגש ישיר או טלפוני וליצור שיחה שתוביל בסופה לסגירת עסקה. במכירות מסוג זה, מאחר והלקוח ואיש המכירות עדיין לא מכירים, יש תחושה מאיימת ולקוחות נוטים לחשוב באופן אוטומטי מחשבות כמו: "מה הוא רוצה למכור לי"? או "הנה עוד אחד שרוצה לעבוד עליי " וכדומה.

הייחודיות של השיטה

לא מדובר בשיטה של טריקים ושטיקים מניפולציות וקומבינות, מדובר על חיבור הכי גבוה לערכי האדם, בשיטה קלה, ופשוטה
אפשר ליצור כל דבר בכל מקום עם כל אחד!

השיטה סייעה לאלפי חברות ואירגונים מובילים לפרוץ את תקרת הזכוכית בתחום המכירות, וזאת בזכות מודל נוח וישים לביצוע-
והתוצאה, המכירות הוכפלו ואף שולשו בקלות ובפשטות תוך כדי הנאה.

הייחודיות של השיטה מבוססת על 3 הממי"ם

מי אנחנו?
מה אני חושב על עצמי? הכרות עם התשוקות, הפחדים והעוצמות שלי.

מה אנחנו מוכרים?
מה אני הולך לעשות עם זה, וכיצד באמת עושים את זה נכון עם שיטה אפקטיבית שעובדת!

מה מבדל אותנו?
מה הניסיון שלי, הנרטיב שלי וכיצד אני הולך לשפר ולחזק את עצמי באימון נכון ע"י תירגול יומיומי

אז תכל'ס מה באמת שונה
בשיטה שלי מכל שיטה אחרת?

מבחינתי מכירות היא לא הצגה והעמדת פנים, היא אורח חיים, ובעצם תפישת העולם שלי
המבוססת על חיבור לאחר.
הכי חשוב לי בעולם, ליצור שינוי משמעותי של נרטיב המכירות. תבינו, אנחנו מדברים בשיטה על אהבת אדם, הקשבה אמיתית וחיבור לאדם שמולי, תוך גילוי הכוחות הפנימיים שבי. אני חולמת ללמד כל אדם להאמין בעצמו ובערך שהוא נותן. להיות בטוח בעצמו, מודע לסביבה ולפחדים שלו, מכוון להצלחה, מוכן להגיע פתוח לכל סיטואציה ולהיות יצירתי עם כל סיטואציה, בלי להיצמד לתבניות ולקיבעונות ישנים של פעם –
תוך שהוא כדי סומך על עצמו כאדם, על הערך האמיתי שהוא מביא ועל מיומנויות התקשורת שלו.

השמיים הם הגבול בשיטת המפתח
הכל אפשרי
הכל נפתח
יש חיבור
וכשיש חיבור
מי בכלל צריך למכור למישהו משהו
הלקוח פשוט בוחר לקנות בעצמו.

אחרי הכל,
איש מכירות טוב הוא כזה שבסוף השיחה הלקוח מודה לו מחבק אותו,
לוחץ לו את היד ואומר לו תודה מכל הלב.

אילו כלים
תקבלו בסמינר?

  • כלים ישימים לכל אדם (גם לשונאי מכירות כרוניים)
  • חיבור עמוק לשליחות מתוך נקודות הבידול
  • תכנים מובילים וחדשניים שיכשירו אתכם למקצוענות במכירות!
  • בידול ייחודי של למידה המבוססת על שיטה עקבית ומעשית מבית נטלי סומך
  • כלים לתודעת מכירות חזקה שמחוברת לשליחות ולערך של המוצר או השירות שלכם ולמי
    שאתם בעיניי עצמכם
  • נעבוד על שלושת מרכיבי התקשורת: שפת גוף, קול ותוכן, והמשקל של כל אחד מהם
    בתהליך התקשורת ובכל סוגי המרחבים השונים: פרונטלי, טלפוני, זום, וואטס אפ.
  • נלמד כלים לפתיחת תודעת השפע (NLP)
  • התמודדות עם חסמים וחיבור לכוחות המניעים שלנו, הבנה והתאמה שלנו לסוגים שונים
    של לקוחות עם תפיסות עולם אחרות שהם לא כמונו.
  • תקשורת בשיטת סיסטמים – כיצד לפתוח שיחה, מבנה השיחה עם סוגי שאלות ומסרים
    מאוד מדויקים שמשפיעים על התת מודע של הלקוח, תוך כדי שימוש עמוק בכלי NLP
    המדברים אל התת מודע, שימוש בטקטיקות היוצרות השפעה תת הכרתית ומניעים את
    הצד השני לפעולה.
  • חיזוק – חיזוק הלקוח על הבחירה שלו במוצר והובלה ע"י טכניקות סגירות עיסקה, הבנה
    עמוקה של מענה להתלבטויות ולבטים ומתן המענה אליהם, תוך חיזוק השרירים הפנימיים
    שלנו
  • אימונים ותרגולים לשיפור וחיזוק מיומנויות המכירה.

אילו כלים
תקבלו בסמינר?

  • כלים ישימים לכל אדם (גם לשונאי מכירות כרוניים)
  • חיבור עמוק לשליחות מתוך נקודות הבידול
  • תכנים מובילים וחדשניים שיכשירו אתכם למקצוענות במכירות!
  • בידול ייחודי של למידה המבוססת על שיטה עקבית ומעשית מבית נטלי סומך
  • כלים לתודעת מכירות חזקה שמחוברת לשליחות ולערך של המוצר או השירות שלכם ולמי
    שאתם בעיניי עצמכם
  • נעבוד על שלושת מרכיבי התקשורת: שפת גוף, קול ותוכן, והמשקל של כל אחד מהם
    בתהליך התקשורת ובכל סוגי המרחבים השונים: פרונטלי, טלפוני, זום, וואטס אפ.
  • נלמד כלים לפתיחת תודעת השפע (NLP)
  • התמודדות עם חסמים וחיבור לכוחות המניעים שלנו, הבנה והתאמה שלנו לסוגים שונים
    של לקוחות עם תפיסות עולם אחרות שהם לא כמונו.
  • תקשורת בשיטת סיסטמים – כיצד לפתוח שיחה, מבנה השיחה עם סוגי שאלות ומסרים
    מאוד מדויקים שמשפיעים על התת מודע של הלקוח, תוך כדי שימוש עמוק בכלי NLP
    המדברים אל התת מודע, שימוש בטקטיקות היוצרות השפעה תת הכרתית ומניעים את
    הצד השני לפעולה.
  • חיזוק – חיזוק הלקוח על הבחירה שלו במוצר והובלה ע"י טכניקות סגירות עיסקה, הבנה
    עמוקה של מענה להתלבטויות ולבטים ומתן המענה אליהם, תוך חיזוק השרירים הפנימיים
    שלנו
  • אימונים ותרגולים לשיפור וחיזוק מיומנויות המכירה.
מה יקרה לאחר הסמינר

מה אני מביאה איתי לסמינר

מה עוד חשוב
לדעת על הסמינר?

4 שעות של למידה חווייתית, מרגשת ועוצמתית,
ובסיומה תכירו את סודות המפתח למקצוענות במכירות!

מתי זה קורה?
ביום רביעי ה 16.02.2022
בין השעות: 17:00-21:00
נתיב היובל 1 סביון
קומה ראשונה
אולם הדס

כמה זה עולה?
240 ₪ במקום 360 ₪ הכי טובים שתשקיעו בעצמכם,
בעסק שלכם ובצמיחה האישית שלכם.

מה עוד חשוב
לדעת על הסמינר?

4 שעות של למידה חווייתית, מרגשת ועוצמתית,
ובסיומה תכירו את סודות המפתח למקצוענות במכירות!

מתי זה קורה?
ביום רביעי ה 16.02.2022
בין השעות: 17:00-21:00
נתיב היובל 1 סביון
קומה ראשונה
אולם הדס

כמה זה עולה?
240 ₪ במקום 360 ₪ הכי טובים שתשקיעו בעצמכם,
בעסק שלכם ובצמיחה האישית שלכם.

נשמע וואוו נטלי, אני רוצה לקבל את המפתח
למכירות אפקטיביות שיסובב לי את הראש

אודי מרצי, סמנכ"ל מכירות גולן טלקום

תשמעי, לא תיארתי לעצמי שאפשר להפוך ציד לקוחות בקניונים לדבר כל כך מקצועי שמביא כאלה תוצאות. נדהמתי לראות איך הצלחת להפוך נציגים פאסיביים שמחכים ללקוחות שיגיעו, לאנשי מכירות יוזמים אקטיביים שנהנים ממכירות ומניבים תוצאות. הסדנאות שלך בריצפת המכירה היו מרתקות, הדרכות המנהלים והכשרתם למאמני מכירות יצרו שינוי תפישה עצום בחברה והגידול בתוצאות פנומנלי. תודה לך ובעיקר תודה לי שבחרתי בך.
יניב פרץ, מנכ"ל חב' ג'נסיס
תודה נטלי היקרה על הליווי המקצועי והמסור. ניכר כי התהליך העלה ושיפר את תודעת השירות והמכירות אצלנו בחברה. נמשיך לדבוק בכך ונשתפר כל הזמן.
רועי פריד, מנכ"ל רמפה מעליות בע"מ
נטלי, רציתי להודות לך על העבודה המשותפת שלנו במהלך החודשים האחרונים. בזכות האנרגיות שלך, הידע והניסיון הרב בכל בקשור לניהול מכירות , גיוס והנעת עובדים הצלחנו לבנות ולייצב את החברה בזמן קצר ולסלול את הדרך לפעילות טובה ויציבה להמשך הדרך. היה מהנה , מלמד ומחכים לעבוד איתך, פשוט תענוג ! תודה רבה על הכול ואני בטוח שעוד ניפגש בהמשך… למאמני מכירות יצרו שינוי תפישה עצום בחברה והגידול בתוצאות פנומנלי. תודה לך ובעיקר תודה לי שבחרתי בך.

נוגה וידר, Up-Grade מיתוג ושיווק יצירתי

נטלי, הזמנתי אותך להרצאה, היית נדירה השארת אימפקט מטורף מאז את מרצה אצלי קבוע ואני מברכת על היום שהכרנו. בנוסף ידוע שאני בעצמי חיית מכירות וכל פעם שאנחנו מזמינים אצלך אימוני מכירות אני נדהמת לגלות מה עוד אפשר ללמוד. הכי אני אוהבת זה את הפשטות של הדברים, הכל קל, ישים ברור, ומביא תוצאות. מקצוענות בהתגלמותה. דיוק, אינטגריטי והומור מה עוד צריך. למאמני מכירות יצרו שינוי תפישה עצום בחברה והגידול בתוצאות פנומנלי. תודה לך ובעיקר תודה לי שבחרתי בך.
אריאל הקר, מנכ"ל ARIEL MEDIC הדרכות וציוד רפואי
גב' נטלי סומך, שלום וברכה, עם פרוש השנה החדשה וסיומה של שנה מוצלחת, ברצוני להביע במספר שורות קצרות את הערכתינו לפעילות המוצלחת בחברתינו. לפני פחות משנה שכרנו את שירותי חברתך לצורך ייעוץ ארגוני. במהלך התקופה ביצעת עבור החברה ובשיתוף פעולה מלא עם ההנהלה, מספר רב של תהליכים משמעותיים ביותר עבור החברה. התהליכים כללו מיון, השמה והנעת כח אדם חדש חניכה, שיחות משוב, שימור וטיוב של המשאב האנושי הקיים. מלבד זאת יזמת וסייעת ככל הנדרש למערך המכירות החדש של החברה. תוך שמירה על קשר רציף וליווי שבועי של צוות המכירות והדרג הניהולי. ברצוני לאחל לך שנה מוצלחת בכל הפרמטרים 🙂.

שלומית לוי , משנה למנכל אודי דגן סוכנות לביטוח

נטלי היקרה כל כך שמחה שבחרנו בך לתהליך הזה. עשית לנו סדר ובהירות נתת לנו כלים מקצועיים לשיפור שיחות המכירה וטיפול בהתנגדויות. ליווית והכשרת את המנהלים הבכירים שלנו בכל סניפי הרשת הכשרת המנהלים היתה פשוט מצויינת. איכפת לך תמיד שהכל יהיה מובן עד הסוף. חומרי העבודה היו מקצועיים הצלחנו להטמיע תהליכי מכירה ותסריטי שיחה הצוות מאוהב במכירות והביצועים בהתאם לא יכולתי לבחור מישהי יותר מדויקת מעבר ליכולות המקצועיות שלך בהדרכה ובמכירות את מביאה אהבת אדם, איכפתיות הקשבה והמון המון מסירות תודה אני ממליצה בחום מוזמנת לשלוח לי את כל מי שרוצה לקבל המלצה אמיתית מכל הלב
מיכל וילמן, מנהלת מערך ההתנדבות, עזר מציון
נטלי יקרה, העלית אותי על המסלול המתאים, היום אני במקום אחר, ציידת אותי בכלים של טבלאות מורכבות, עם הדרכה סבלנית, המפיקים נתונים, מגמות שיפור והמון ידע עדכני שנצבר בצורה נאותה ושמאפשר – יעילות, נוחיות, אמינות ועבודת צוות משופרת לאין ערוך – כל צוות המח' שלנו משתמש, נהנה מכך וכבר לומד ליצור ולהחיל כלים אלו על מידע נוסף. תודות על הכל! הצליחי בעשיה המבורכת שלך עוד ועוד! למאמני מכירות יצרו שינוי תפישה עצום בחברה והגידול בתוצאות פנומנלי. תודה לך ובעיקר תודה לי שבחרתי בך.

יובל חזן, ראש אגף מרכזי שירות Umi

אני שמח על ההפנמה והיישום של תהליך הליווי להטמעת תהליכי שירות מוכר. התוצאות מדברות בעד עצמן. כל הכבוד !!!

נשמע וואוו נטלי, אני רוצה לקבל את המפתח
למכירות אפקטיביות שיסובב לי את הראש

עיצוב הדף ואסטרטגיה שיווקית נוגה וידר