"אם תמיד תעשה את מה שתמיד עשית, תגיע תמיד רק לאן שהגעת"
- אלברט איינשטיין -
מטרת הסדנאות: הגדלת המכירות ושיפור השרות בעסק או בארגון .
מטרת הסדנאות: הגדלת המכירות ושיפור השרות בעסק או בארגון .
בסדנאות נעבוד עם נציגי שרות ומכירה. הנציגים יקבלו כלים מעשיים לשיפור הביצועים שיסייעו למכור יותר ולתת שרות מעולה. שבסופו של דבר יגדיל את המכירות בעסק או בארגון.
נעשה זאת בעזרת:
- ארבעת שלבי ה.מ.פ.ת.ח לביצוע שיחה אפקטיבית .
- תפיסת התפקיד של נציג השרות והמכירות כעובד מוביל להצמחת העסק בעזרת התמודדות עם פחדים וחששות מלקבל את ה"לא" .
- הכירות עם סגנונות התקשורת ( אנשים לפי הצבעים ) להתאים את עצמי ללקוח העומד מולי ולתת מענה שיוביל לשיחת שרות ומכירה מנצחת.
- התמודדות עם לקוחות מאתגרים ע"י קבלת סל כלים מלא למענה להתנגדויות מתחילת השיחה ועד סופה.
בסדנאות המשתתפים ילמדו מודלים לשיפור השרות והמכירה בעזרת סימולציות , הפעלות , סרטונים , קלפים, שימוש בתסריטי שיחה וקבלת משוב אישי לעובד.
הסדנאות יסוכמו וירוכזו בחוברת אישית לכל עובד ובה משפטי המפתח ותסריטי השיחה מול הלקוחות .
אפשרות לשלב ליווי אישי עם המנהל להטמעת השיטה בעזרת בניית תהליכים ארגונים , שגרות עבודה קבועות ומנגנוני הבקרה לשימור ההצלחות לאורך זמן .