"אם תמיד תעשה את מה שתמיד עשית, תגיע תמיד רק לאן שהגעת"

- אלברט איינשטיין -

מטרת הסדנאות: הגדלת המכירות ושיפור השרות בעסק או בארגון .

מטרת הסדנאות: הגדלת המכירות ושיפור השרות בעסק או בארגון .

בסדנאות נעבוד עם נציגי שרות ומכירה. הנציגים יקבלו כלים מעשיים לשיפור הביצועים שיסייעו למכור יותר ולתת שרות מעולה. שבסופו של דבר יגדיל את המכירות בעסק או בארגון.

נעשה זאת בעזרת:

  • ארבעת שלבי ה.מ.פ.ת.ח לביצוע שיחה אפקטיבית .
  • תפיסת התפקיד של נציג השרות והמכירות כעובד מוביל להצמחת העסק בעזרת התמודדות עם פחדים וחששות מלקבל את ה"לא" .
  • הכירות עם סגנונות התקשורת ( אנשים לפי הצבעים ) להתאים את עצמי ללקוח העומד מולי ולתת מענה שיוביל לשיחת שרות ומכירה מנצחת.   
  • התמודדות עם לקוחות מאתגרים ע"י  קבלת סל כלים מלא למענה להתנגדויות מתחילת השיחה ועד סופה.

בסדנאות המשתתפים ילמדו מודלים לשיפור השרות והמכירה בעזרת סימולציות , הפעלות , סרטונים , קלפים, שימוש בתסריטי שיחה וקבלת משוב אישי לעובד.

הסדנאות יסוכמו וירוכזו בחוברת אישית לכל עובד ובה משפטי המפתח ותסריטי השיחה מול הלקוחות .

אפשרות לשלב ליווי אישי עם המנהל להטמעת השיטה בעזרת בניית תהליכים ארגונים , שגרות עבודה קבועות ומנגנוני הבקרה לשימור ההצלחות לאורך זמן .