״עובדים לא נוטשים מעבודה קשה אלא מחוויות כושלות״

- לא ידוע -

מטרת הסדנה: הגדלת המכירות בעסק או בארגון

בסדנה נעבוד עם אנשי מכירות בקניונים / תערוכות או מוקד טלפוני.
ניצור למשתתפים חוויות הצלחה שיסייעו להם לפנות בקלות ללקוח , לרתק אותו ובסופו של דבר להביא לסגירת העסקה.

נעשה זאת בעזרת:

  • ארבעת העקרונות המנחים לצייד לקוחות.
  • התמודדות עם המחסום של הלקוח ו/או  העובד בפנייה הראשונית.
  • קבלת סל מיומנויות למעבר "סף הדלת" או שיחת הטלפון כמו: שפת גוף, שימוש נכון באינטונציה ועוד.  
  • הובלת הלקוח לעמדת המכירה בעזרת משפטי מחץ, טכניקת "הבומרנג" ועוד טיפים מנצחים!
  • תרגול ואימון בפניות יזומות ללקוחות היוצרות חוויות הצלחה כבר במהלך הסדנה.

בסדנה נלמד את התיאוריה בעזרת העברת התוכן, הפעלת המשתתפים וסימולציות כיתתיות, שלאחריהן נמשיך בתרגול מעשי ב"רצפת המכירה" או במוקד המכירה , באימון קבוצתי ואישי ובקבלת משוב מקצועי להמשך יישום הכלים שנלמדו .
משך הסדנה כ 6 שעות ומיועדת לעד 10 משתתפים.

אפשרות לשלב ליווי אישי עם המנהל להטמעת השיטה בעזרת בניית תהליכים ארגונים , שגרות עבודה קבועות ומנגנוני הבקרה לשימור ההצלחות לאורך זמן .

מטרת הסדנה: הגדלת המכירות בעסק או בארגון

בסדנה נעבוד עם אנשי מכירות בקניונים / תערוכות או מוקד טלפוני.
ניצור למשתתפים חוויות הצלחה שיסייעו להם לפנות בקלות ללקוח , לרתק אותו ובסופו של דבר להביא לסגירת העסקה.

נעשה זאת בעזרת:

  • ארבעת העקרונות המנחים לצייד לקוחות.
  • התמודדות עם המחסום של הלקוח ו/או  העובד בפנייה הראשונית.
  • קבלת סל מיומנויות למעבר "סף הדלת" או שיחת הטלפון כמו: שפת גוף, שימוש נכון באינטונציה ועוד.  
  • הובלת הלקוח לעמדת המכירה בעזרת משפטי מחץ, טכניקת "הבומרנג" ועוד טיפים מנצחים!
  • תרגול ואימון בפניות יזומות ללקוחות היוצרות חוויות הצלחה כבר במהלך הסדנה.

בסדנה נלמד את התיאוריה בעזרת העברת התוכן, הפעלת המשתתפים וסימולציות כיתתיות, שלאחריהן נמשיך בתרגול מעשי ב"רצפת המכירה" או במוקד המכירה , באימון קבוצתי ואישי ובקבלת משוב מקצועי להמשך יישום הכלים שנלמדו .
משך הסדנה כ 6 שעות ומיועדת לעד 10 משתתפים.

אפשרות לשלב ליווי אישי עם המנהל להטמעת השיטה בעזרת בניית תהליכים ארגונים , שגרות עבודה קבועות ומנגנוני הבקרה לשימור ההצלחות לאורך זמן .