שלום, אני נטלי סומך.

יועצת ארגונית ומאמנת עסקים להצלחה! תחום המומחיות שלי היא להגדיל מכירות ולשפר את השרות בעסקים ובארגונים.

אני בוגרת לימודי יעוץ ארגוני, אוניברסיטת "בר אילן" ומאמנת מכירות מטעם חברת "מרקט וו'יז".
בזכות מ 14 שנים בעולם השרות והמכירה אני מגיעה עם ידע וניסיון מקצועי עשיר ומגוון בתפקידי ניהול בכירים בענף התקשורת ( חברת "פלאפון" תקשורת - מנהלת פרויקטים באגף השרות והמכירה , חברת "הום סלולר" מבית הום סנטר - מנהלת הדרכה ומנהלת תחום השרות.

עבדתי עם אנשי מכירות רבים (רק תאמרו לי שם ואומר לכם לאיזה ארגון הוא שייך :-)) המיומנויות אותן אני מכשירה: "צייד לקוחות" בקניונים (חנויות ודוכנים), תערוכות, d2d/ b2b ,טלמרקטינג, טלמיטינג, שיפור השרות ללקוח ושימור לקוחות, גיוס משאבים לעמותות וניהול הפעלת לקוחות סמויים ( ואפילו שידוכים 🙂 )

כמו כן, הקמתי מערכי מכירות ושרות מ-א עד ת . מתן יעוץ אסטרטגי למכירה, ללמד מה זה מכירות , בניית תסריטי שיחה, להתמודד עם התנגדויות , טיפול בתלונות לקוח , גבייה ושימור הלקוח לטווח הארוך.

אני עובדת עם שיטה מעשית שפיתחתי המאפשרת להגיע למטרות עסקיות בעוצמה ובאפקטיביות.

ה מ.פ.ת.ח -
מודעות , פתיחות , תקשורת , חיזוק.

כשהתחתנתי קיבלתי במתנה מבעלי את שם המשפחה "סומך" ועם הזמן גיליתי שיש במילה הזו את כל הערכים שאני מאמינה בהם: לסמוך על האחר ושיסמוך עליי , להיות גמישה ולהתאים את עצמי למי שעומד מולי (כמו נוזל סמיך) וגם להכשיר ולהסמיך אנשים למקצועיות ומצוינות בתפקידם.

תפיסת עולמי היא מצוינות ללא פשרות, שמושגת ע"י עבודה שיטתית ועקבית. תהליך העבודה מתבסס על יצירת עובד שנהנה בעבודתו, אכיפתי, יוזם ומחויב לתוצאות, ע"י שחרור מחסומים ותפיסות ישנות, העלאת הביטחון העצמי של העובד, אמונה בחברה בה הוא עובד, במוצריה ובשרותיה ויצירת חוויית הצלחה מהירה לגידול התפוקות.